top of page
תחזקת לוחות חשמל

בית חכם

מערכת בית חכם הולכת ונעשית נפוצה יותר ויותר בבתים מכל הסוגים.

מערכת בית חכם, אשר מאפשרת שליטה מלאה כמעט בכל מכשירי החשמל שבבית, מעניקה נוחות רבה לדיירי הבית כמו גם חיסכון משמעותי בחשמל, מה שהופך אותה למבוקשת מאד. אצלנו תוכלו לרכוש מערכות בית חכם משוכללות וחדישות, ולקבל התקנה מלאה של המערכת כולה!


מהו בית חכם?

מערכת בית חכם היא, למעשה, מערכת אשר שולטת בחלק ממכשירי החשמל הקיימים בבית, מן הגדולים ביותר ועד לקטנים ביותר. השליטה במערכת נעשית באמצעות מחשב, טאבלט ואפילו סמארטפון, מה שמאפשר שליטה במערכות החשמל שבבית, גם מרחוק.

באמצעות מערכת בית חכם ניתן לבצע עשרות פעולות שונות – הדלקה וכיבוי של מכשירי חשמל שונים כגון מזגנים מערכות חימום מים ואפילו פתיחה וסגירה של ברזי מיים, יצירת טיימר, בדיקה של מצלמות בית, מערכות מיגון אחרות ועוד.


נוחות המערכת

מערכת בית חכם מעניקה לדיירי הבית נוחות מקסימלית. לדוגמא, באמצעות המערכת ניתן להדליק את המזגן בבית כשאתם יוצאים מהעבודה, כך שכאשר מגיעים הביתה, הבית כבר קריר ונעים. אפילו את הקומקום החשמלי ניתן להדליק באמצעות המערכת, ולהכין כוס קפה חם מיד כאשר נכנסים הביתה, ללא זמן המתנה.

באמצעות מערכת בית חכם ניתן לפתוח או לסגור בבת אחת את כל התריסים החשמליים בבית, או את חלקם, לפי הצורך, מבלי לעבור בין החדרים, על מנת לוודא שלא שכחתם אף תריס. כך גם לגבי האור בבית, המזגנים דוד חשמלי ועוד. משמעות הדבר היא נוחות, כמו גם חיסכון, מכיוון שאין סכנה שתשכחו לכבות מזגן אחד בבית. לכל היותר, תכבו את המזגנים מרחוק, באמצעות הטאבלט או הסמארטפון.


מערכת בית חכם


bottom of page